Väska numero 1

Packandet tar sin lilla tid. Kanske inte konstigt när man ska packa ner hela sitt liv. Har börjat med min väska där alla vår och sommar saker ligger i. Om någon väska försvinner på väg till Newark så kan det gärna få vara den, med tanke på att den andra ska innehålla alla papper, skolsaker och mina "normala" kläder. Känns OTROLIGT mad jävla bra att jag aldrig mer (i fyra år..) behöver ha vinterkläder här hemma. Bara om jag hälsar på. Eller flyttar tillbaka. Men jag har inga planer på det sistnämnda!



Mina väskor är verkligen enorma. Har lagt ner massa i den väskan, och ändå ser det ut att jag knappt fyllt den.. Får väl skylla på att jag inte har så mycket sommarkläder och skor. Kan det bero på att Sverige aldrig bjuder på någon direkt sommar att tala om?

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du flytta till New York eller vart ska du? Nyfiken :D

2010-01-17 @ 17:09:53
URL: http://moollys.blogspot.com
Postat av: Malin

Men åh, gud va kul! Vilken skola är det du ska gå på?

2010-01-17 @ 17:38:17
URL: http://moollys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0