Väska number 2

Idag är jag ledig från jobbet så jag kan ta i tu med allt jag har att göra. Gick upp 9 imorse, klapp klapp på ryggen, och började tvätta och stryka min trench coat (INTE kul, tog 58 år) och sedan började jag med min väska no 2.

Jag har visst förkastat allt vad organisation innebär och lägger ned saker efter vad jag ser/vill ta med mig.



Min säng har ett hav av organiserat kaos as well, där ligger papper i mängder, kläder som just nu befinner sig i "kanske"-stadiet och två katter.



Känns ganska lugnt för tillfället, har två halvfyllda väskor och vet helt ärligt inte vart alla mina kläder jag vill ta med mig är? Ska gå och rota i min kära systers rum efter stöldgods..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0