update

Något är fel på detta internet. Så otroligt mad segt, och jag kan inte lägga upp bilder på varken bloggen eller facebook.
Har mailat IT avdelningen här på FIT, men kommer nog inte få svar förrän imorgon.
Så tyvärr, inga roliga bilder att ge er!
Människor har flyttat in nu i våran korridor, så nu är det mer livat. Av det vi har sett är det bara asiater som har bosatt sig till vänster om oss (ca 8 rum?) och till höger har vi inte sett några. Någon lyssnar på riktigt dålig musik. Låter som smörpop blandad med lite simple plan..
K ligger och volontär pluggar. Hon läser min bok, till min kurs.. The dynamics of fashion heter den, och tydligen är den gravt fängslande eftersom det är det enda K har gjort de senaste timmarna. Och igår. Och iförgår.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej Sanna! Nu har jag suttit och nästan läst alla dina senaste inlägg och jag blir bara mer och mer peppad att flytta till NY! :) Min tanke är att flytta i sep och plugga fashion marketing and management på Berkeley. Men jag har även varit inne lite på FIT. Jag skulle tycka de var supergullgt om du vill maila mig det där "långa" mailet hur man får tillväga för att ansöka osv... Ska bli sjukt kul och läsa om dina äventyr i NY, så uppdatera ofta! Ha de så gott och superlycka till med allt! Kram Marina

2010-02-21 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0