Sista sovmorgons söndagen i sverige



Sådär ser jag visst ut när jag gör charader. Bara jag som tycker det ser lite sexistiskt ut det jag försöker.. föreställa?



Raisa fick "passionerad", vilket varken jag eller Simon kunde gissa. Hon ser ju förfan kär ut, eller förälskad. Eller betuttad som vi sa typ fem gånger. Men icke, så här ser Raisa ut när hon är PASSIONERAD.


NU är det dags för mig att ta i tu med all packning. Alla sommarkläder plus skor ska ned nu först, får använda mig av de skor jag lämnar hemma under de resterande 6 dagar här i lilla landet lagom.


Kommentarer
Postat av: raisaa!

HAHAHAH men hur FAN visar man passionerad om jag får fråga??! hahahaha jag låtsades ju kyssa någon passionerat också, men den fattade ni ju inte haha

2010-01-21 @ 22:19:26
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0