next up: new york

Nu är det dags!
Om några få minuter så tar jag mitt liv och åker till Arlanda. Gör detta med väldigt blandade känslor och förstår knappt hur jag hade mod att göra detta en gång tidigare.

Känns verkligen sjukt jobbigt att lämna denna gång, men jag hoppas att det känns bättre när jag står på new yorks gator och känner mig hemma igen. Om annat så får jag fokusera på varför jag åker: för karriärens skull.

HOPPAS att Karins plan, som mellanlandar i london, inte är försenat och att vi möts upp och inte tappar bort oss eller något annat hemskt som kan hända..!

VI HÖRS PÅ ANDRA SIDAN PÖLEN!!

XOX


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, hoppas allt går bra. väntar på uppdate:)

2010-01-24 @ 10:54:05
Postat av: sara

lever du?:O

2010-01-27 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0