I övermorgon

Uppdatering:

Humör: Chockartat extas
Sömn: 4 timmar
Stressnivå: medel med chans för hög

Igår gick jag direkt från jobbet till cafeet där min kära vän Simon hade anordnat en fest för ekonomerna på SU. Sjukt bra drag, var så stolt! Var kanske inte mest taggad på stället då jag kom i jobbkläder och typ helt osminkad = kände mig fett obekväm.
Sällskap med mig var min kära syster (som blev till slut lika packad som Simon) och hennes vän Anna.

Värt att notera är att jag träffade en 89a från LA som var på besök här med sina vänner vars syster gick på FIT. Världen är allt liten!

NU finns det ingen tid att spilla, kl 19 är ett bord bokat för avsked av moi med alla mina bästaste vänner.
Fick även ett paket av kära johanna på posten, en väggkalender med bilder på oss från nyc! Sjukt fin!!

gotta ruuuun

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhhhh nervöst

2010-01-22 @ 17:40:26
Postat av: Olivia

det kommer gå bra:)

2010-01-23 @ 09:29:13
Postat av: EmmY

Hej!

Du har ju åkt som au pair. Och nu undrar jag.. hur fick du ihop alla poäng? vilka barn passade du? vad det svårt? osv

kraaaaaaam

2010-01-23 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0