finlandsbesök imorgon

Nu har jag nästan fixat så att jag och Karin blir roommates trots allt. Skickade vääärldens argaste och bitchigaste mail och sen så ringde jag nu när jag kom hem från jobbet.
Visade sig att de hade blivit lite missförstånd, men inget som tydligen kunde ordnas. Så förhoppningsvis ordnar det sig!

Imorgon ska jag få träffa min kära Milla igen! Hon är på finlandskryssning (eller blir det sverigekryssning om man åker från finland?) och hon blir en dag i stockholm med sina vänner. Så det ska bli sjukt kul! Är dock väldigt avis, hon åkte tillbaka efter au pairandet i nyc för att modella. Vissa har det ju bra som kan köra på sitt utseende, andra får försöka bli smarta istället!

Jag, Milla och Malin!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack! :)

2010-01-11 @ 22:31:53
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0