19 days you guys!

Har precis betalat av sista biten av mitt.. tjaa, saftiga, men ack så prisvärd, investering! Totalt blev det runt 11000 dollar som jag betalade och då var det boende, tuition och mat för en termin. Mycket pengar? Ja. Värt det? Definitivt! Många förstår inte att jag gör det här, att jag tar en utbildning som ger mig så otroliga mängder studieskuld.

För mig, är min studieskuld inte ens tyngande. Jag är en otroligt motiverad och engagerad människa, min envishet kommer ta mig dit jag vill. Jag nöjer mig inte med att jobba med något medelmåttigt. Jag vill bli den nya Anna Wintour, eller äga den hetaste pr-byrån i hela usa eller kanske vara den som är känd för att anordna de bästa festerna. Ja, ni förstår hur jag tänker. Omöjliga mål? Nej. Svåra? JA. Vill man något så kommer man dit. Och hur mycket jag än vill komma dit, så kände jag att en utbildning i Sverige inte kunde ta mig till mina mål på samma sätt som den här utbildning jag nu tar.



Så nu kanske ni förstår mitt val lite bättre!
Anyhow, har börjat insett att mina dagar här i svea verkligen är få. Den här veckan är jag ledig på onsdag, och halvdag imorgon. Nästa vecka måste jag möjligtvis vara ledig på fredagen eftersom min kära partner in crime, johanna, kommer upp hit från Helsingborg på torsdagen. Sen veckan efter, är det veckan för avgång till amerikat. Har svårt att tro att jag kommer jobba hela veckan då jag kommer ha 10 000 saker att göra de sista dagarna.
JAG ÄR LYCKLIG!!!!

Snart där igen, lovely!



Nu ska jag prata ihop med med karin om mattetestet vi måste ta och om registreringen av kurser till nästa vecka.

Något tips ni kan för att få tiden att gå kära läsare?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) vad är det för matte test du måste ta?

2010-01-04 @ 21:32:23
Postat av: Anonym

Tips: umgås med vänner och gå på dejter;)

2010-01-04 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0