xoxoxoxoxoxo

Den här gjorde jag förra året, så tänkte föra traditionen vidare!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Hmm, 9 november när jag fick mitt acceptance letter från FIT? Eller 27 maj när jag åkte hem från usa?

Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer helt ärligt inte ihåg om jag hade några nyårslöften förra året! Kan tänka mig att det isåfall var att börja träna, men som vanligt så gör jag det aldrig! I år har jag gett upp det löftet...

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Well, en blev styvmamma typ.

Dog någon som stod dig nära?
Som tur är har ingen dött under 2009!

Vilka länder besökte du?
USA och svea.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Nej, 2010 kommer ge mig allt jag vill ha och mer än det. Jag är en väldigt lyckligt lottad människa!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massvis, men mycket är sekretessbelagt dock. Sorry!

Vad var din största framgång 2009?
Med risk för att tjata, att komma in på FIT, absolut. Men även att jag har haft samma jobb sedan i sommar (rekord!) och att jag har jobbat upp mig och utvecklat mig där sjukt mycket.

Största misstaget?
Kanske att jag förhastade mitt beslut att åka hem tidigare från USA. Borde ha stannat, men kommer ihåg hur mycket jag ville hem så det kanske var bäst ändå. Allt händer av en orsak, så misstagen får oss bara att växa som personer.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Åh ja, fyfan det var inte kul att vakna upp mitt i natten i ett främmande land med HEMSK smärta i axeln/nacken och ta sig till sjukhuset. Valium dödade inte smärtan, inget hjälpte! usch.

Bästa köpet?
Min Ipod. Så mycket kärlek den har givit mig. Men även alla mina skor, de ger mig också kärlek - hur nördigt det än låter..

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste svara likadant som förra året: skor definitivt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Haha.. Vill inte tjata ju, enough med dessa frågor!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Day n Night, I'm in miami bitch, alla justice låtar och empire state of mind (dock vinjetten för 2010 as well)



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Jag var glad hela tiden i USA, men fick något släng av depression när jag kom hem och hade sverige-hat i några månader.


Vad önskar du att du gjort mer?
Aktiverat mig i dagliga aktiviteter, känns som allt jag gör är att festa och sånt. Turistade ingenting, och när jag kom hem jobbade jag bara..

Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm, kollat på film! haha

Hur tillbringade du julen?
Hemma min min familj. Lugnt och skönt med snö utanför.

Blev du kär i år?
No

Bästa boken du läste i år?
The end of mr Y, definitivt. Riktigt bra och fick en att börja filosofera om livet något grovt. I like.

Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning!! Svårt att tycka att någon speciell har stått ut från mängden..

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Den var bäst!! Jag firade med mina vänner i förväg ute på Kiss n Fly, sjukt kul med middag innan. Och på måndagen på min födelsedag så var jag ute med Bella och Emma och fick tårta serverad på klubben.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej, faktiskt inte. Jag har världens mest underbara vänner, som har stått ut med mitt hat gentemot stockholm och sverige. Jag har fått uppleva och utvecklas en massa och allt har tagit mig till den personen jag är idag. Jag gillar henne!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mer definerad och varierad än förra året!


De bästa nya människorna du träffade?
Bella och emma som jag träffade i nyc, jobbkamrater och såklart karin som jag kommer bo med i nyc!

Årets besvikelse?
Att jag hade depressions perioder och tant perioder. Tråkigt, men man måste gå igenom dem för att komma tillbaka till sitt riktiga jag. Och nu känner jag mig mycket roligare och bättre! Kanske för att det är 2010 och att jag hade så svårt att leva i nuet när allt jag tänkte på var just detta år.. Let's start living!

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul läsning och bilder :)

2010-01-04 @ 18:35:56
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0