concrete jungle

You guys, ledsen för dålig uppdatering men jag har ingen dator än! Min nya mac lover kommer om någon dag, så tills dess är jag väldigt dator-begränsad!

Det viktiga är att jag lever, mår bra och är i nyc!! Är lite ständigt skakis för att det har varit så mycket information att ta in, på så liten tid! Allt är förvirrande, men jag är säker på att det går över så småningom.

Jag sitter nu i mitt rum på 6e våningen, min utsikt är toppen av empire state building som ligger några gator bort. Svårslaget!

Skolan börjar för mig på tisdag, och då börjar allvaret. Tills dess försöker jag bara få saker och ting mer klara för mig, och installera mig med att använda en mac istället för pc!

Jag uppdaterar så snart jag kan!!

PUSS, saknar er alla i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

weiiiiiiiiiiiiiii: )

2010-01-27 @ 22:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0