a golden date

Haha, älskar tipset att gå ut på dater för att få tiden att gå! Love it.
Kan direkt då meddela att jag är lite oromatisk av mig. Jag gillar inte att gå på sånna där vanliga dater där man går på middag, har lite tända ljus, dimmat ljus på resturangen som är av det dyrare slaget.
Om det skulle hända mig skulle jag med all säkerhet sitta och fnissa och lägga taskiga kommentarer om allt. Vet inte, men jag klarar bara inte av sådant. En drink, det är helt okey. Avslappnat och mycket bättre än en stel middag.

Minns en date jag hade med en fransman (het, men jag gjorde nog bort mig i slutet när jag blev lite för full på greenhouse och började tydligen prata svenska med honom..) i nyc. Verkligen övervägde om jag skulle gå, just för jag är inte dejttypen. Men jag gick ändå. Han tog mig till Gold Bar och vi drack lite drinkar och det var sjukt avslappnat och bra, så det var en bra date.


Gold bar, me like!


Så vill jag ha det (om det mot förmodan finns några härliga män där ute som läser detta... call me!).

Nej, ska koncentrera mig på mina vänner just nu. De betyder allt och mycket mer. Sa hejdå till min big sis idag då hon åker hem till umeå där hon studerar imorgon. Sorgligt. Mitt första farväl..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0