3 sista dagarna i svea

Min resfeber har lugnat ned sig en aningen. Ville sova och inte tänka på allt det där, så jag låg istället och tänkte ut katt namn till Chelsea och isses kattungar istället. Inte för de har några. Än.

Mitt knep fungerade och jag fick en lugn och härlig sömn! Gick upp för två timmar sedan, och om två timmar till ska jag bege mig till jobbet en SISTA gång. Åhåhåhå vad det känns bra i magen att vara på kontoret en sista gång.

Imorgon är det full rulle med avskedslunch och avskedsmiddag och eventuellt utgång efter det. Vill egentligen inte säga "avsked" för antagligen kommer jag hem till sommaren, och det är ju inte så JÄTTElång tid kvar. 

Dags för att återgå till tvättning, packning och genomgång av i princip hela huset (hittar mer och mer stulna tillhörigheter i kära systers rum).

Känns som jag dock har glömt något?


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Gu va härligt att få lämna Sverige bakom sig, även bara för ett tag!

Ha en toppen resa och en underbar visstelse!

2010-01-21 @ 12:35:53
URL: http://alessandra.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0