20 days

Blev en spontan utgång med kim igår efter lite GTs hemma hos henne på söder. Gosh vad jag kommer sakna den tjejen!
Är sinnes trött just nu, och tänkte gå och lägga mig snart för att återfå lite krafter inför morgondagens jobb.

Vet att många här är intresserade av att söka till FIT, och tänkte bara säga att det är försent nu att söka till höstterminen. Ni som vill söka till vårterminen får vänta ända till augusti tror jag då man kan söka till vårterminen 2011! Tills dess - stay tuned för att höra hur det verkliga studentlivet är i NYC. Och var inte rädda att bombadera mig med frågor inför ansökningen vår 2011.

xox

Kommentarer
Postat av: apollonia

hej :) jag tänkte söka in till våren 2011.. men hur gör jag :) kan du inte snälla skicka det mailet? [email protected] :) tack på förhand

2010-01-04 @ 02:05:41
Postat av: apollonia

hej :) jag tänkte söka in till våren 2011.. men hur gör jag :) kan du inte snälla skicka det mailet? [email protected] :) tack på förhand

2010-01-04 @ 02:05:41
Postat av: undrar......

och jag är av dom som INTE ska söka. men jag måste bara säga det att: FAAANN va många som söker dit då. är det inte svårt att komma in? vill alla dra på dig massa studieskulder eller vad? vad kommer kalaset att kosta?

2010-01-04 @ 16:29:44
Postat av: Maria

Hej, jag har tänkt å söka dit, men jag skulle behöva lite hjälp med å söka och så. Det känns som om jag har sjukt många frågor, speciellt hur mycket det kommer att kosta och hur man ansöker, för jag har kollat på deras hemsida och det verkar vara sjukt mycket saker man måste göra. Skulle vara jätteglad om du kunde hjälpa mig lite :)

2010-01-06 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0