11 days

Fick träffa en väldigt bakis Milla idag (vad annars är man när man åker silja line?) och det var sjuukt kul. Vi satt och pratade massa gamla new york minnen och om framtiden och jaddajadda. Vet inte när jag kommer se henne (eller någon överhuvudtaget som jag säger hejdå till!) så det var kul att träffas innan jag åker.

Var hemma hos Simon idag innan Milla-träffen, han fick en tigerkaka för att han fyllde år igår och jag fick en shot (klockan 1 på dagen) som han tvingade i mig..

Utöver mina två dejter idag har jag även fått det bekräftat att jag och Karin officiellt är roommates!! Känns otroligt skönt! Nästa söndag åker jag och flyttar in i vår lilla skrubb som vi ska försöka inreda på bästa sätt. Awesome

SEE YAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0