whaaddup

Gick in här av en slump och såg att jag hade fått en kommentar, även då min blogg har legat on hold (ja, jag KOMMER tillbaka till usa och då jävlar).

Så vad har jag gjort på sistone? Jag har jobbat, som kontorsassistent. Och pluggar samtidigt, engelska på SU. Bara för att.

Johanna har flyttat hit till sthlm, Raisa är hemma, Malin är hemma. Så, hela min usa-familj är här! Me like.

Annars har jag fullt upp med att starta ett eget företag (tänker inte avslöja det i förväg) och ansöker till FIT. Ansökningarna tar sjukt långt tid och alla olika moment bråkar med mig.

Så that's it, en liten uppdatering för människor som säkert inte läser. :)

Fridens.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

JO VI LÄSER! vi älskar dig!!:D

2009-10-11 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0