Who did you fall in love with?

Ibland sitter jag och tänker tillbaka på mina månader i USA, både de i CT och NY. Alla dagar var ett äventyr, men här kommer definitvt tre highlights i roliga upplevelser. Vad skulle ni vilja helst ha upplevt av mina upplevelser?

1. Festat med Whitney Port från The City


2. Blivit uppraggad av Sebastian Stan (aka Carter från Gossip Girl)


(Vänstra hörnet, bilderna som han var mer med på tog managern av Tenjune bort..)

3. Blivit erbjuden av Kanye West att ha avskedsfest i hans Soho loft.

ELLER hade ni valt:
4. Fått bo i nyc i åtta månader.




Själv hade jag nog valt 5, flytta till nyc i fyra år och plugga på FIT. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt att bo i new york. pluggat på FIT hade inte heller varit så fel hehe

2009-11-22 @ 23:04:05
Postat av: emma

låterfint

2009-11-22 @ 23:52:25
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa, bo i new york (=

2009-11-23 @ 10:06:36
Postat av: Sanna

2009-11-23 @ 18:19:13
URL: http://sa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0