WARNINGWARNING

Människor, känn er varnade.
USA är fett. Om man inte tänker efter (som jag tydligen inte gjorde) så går man upp i vikt.
Har aldrig, aldrig haft problem med min vikt eller brytt mig och sånt. Men i USA gick jag upp, hör och häpna, sju kilo av ren fettmassa!! Jag visste nog inte om det förrän jag kom hem, förrän NU när jag provade kläder igår som jag inte använt på ett tag. Upptäckte att det mesta är väääldigt förstort! Jag har tappat mitt USA fett! WOHO

Nackdelen: Nu har jag inga kläder. Kul.

Mitt tips till er som ska åka en längre tid till USA.
1. Undvik att äta bagels tre gånger om dagen.
2. Undvik att spontan köpa fyra, förvisso små, chips påsar varje gång du går förbi ett CVS, Duane read eller tja varenda affär helt enkelt! (Finns chips i vartenda hörn i USA)
3. Om du har svårt för att hålla dig ifrån mitt tips 2 - köp alla kläder i stretchmaterial så du kan använda dem likså tjock som smal!

Dessa tips skriver jag i pannan på väg till fettolandet, och hoppas att denna gång håller jag mig mer i form.

Nu människor - ska symaskinen fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0