wouldn't say no to this

Jag har haft cpångest de senaste dagarna för att jag vet inte hur jag kommer bo i nyc. Bor jag själv? Med en amerikansk gay kille som lyssnar på broadway musikaler 24/7? I ett svenskt kollektiv?
Ovissheten är stor.

MEN igår så hörde en svensk tjej av sig till mig som också börjar på FIT nu till vår. Hon var dock lite inne på campusboende, men skulle tänka på saken.

Att bo på campus är för mig ett big no no. Finns massa regler som att man inte får ha gäster mellan 2 am - 8 am mer än två gånger i veckan. och under exams och början och slutet är det helt förbjudet. sen att man bor med en okänd tjej i ett enda rum, möjligtvis delar badrum med massa andra känns inte heller så toppen.

All in all, mitt drömboende är en lägenhet i downtown-området med stora fönster, högt i tak och tegelstensvägg. LOVELY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0