don't be shy

Sitter på jobbet just nu. Är ganska säker på att någon skulle bli arg om de kom på mig att sitta och blogga på arbetstid. Men what to do när man är stört uttråkad? Nöden har ingen lag!

Fick ett sms från min parter in crime, Johanna, där hon beklagade sig över att det finns ingen stad som NYC. Sant, så sant.
Har skickat ett sjukt långt mail till både henne och bells med anvisningar hur man söker in till FIT. Det är en sjukt jobbig process, kan jag inte ljuga om. MEN om någon snäll själ hade skickat mig anvisningar om exakt jag hade gjort, hade jag nog inte gått runt som ett frågetecken i två månader. Eller ringt 50 gånger till olika institutioner för att få svar på mina frågetecken.

Jag gillar att hjälpa folk med detta, jag tycker fler borde plugga utomlands! Sverige är boring, så är det bara.
Summan av kardemumman, vill någon ha hjälp - var inte rädd att fråga!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Instämmer, Sverige är sooo boring. Very 2008!

2009-11-18 @ 21:57:53
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har några frågor!!:)

Jag undrar vad det kostar att plugga utomlands? vad kostar utbildningen? hur funkar allt? csn? men csn är ju bara på 7000 spänn i månaden, klarar man sig?

sen undrar jag hur kommer man in på en sån utbildning? måste man ha bra betyg? intervju? många som söker? osv

:)

2009-11-19 @ 08:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0