this is sweden

Jaaa... Då var man hemma. Här är det otroligt grönt. Jag har inte vant mig alls vid att vara här. Jag har hunnit zappa igenom tvn en gång och insett att jag inte kommer se på tv på ett halvår, så sjukt mycket bättre tvn är i usa!!
Maten såklart är sååååååååå bra. Så på det planet är det bra.
Men just nu är det de enda planet som känns bra. Ehm, ja. Jag saknar helt enkelt NY väääldigt mycket.

Ska på student och examen mottagning idag. Sen in till stan för att gå på middag med Kim, Linn och Donya. Sen kanske ut. Antagligen. Men jag fasar lite. Självklart kommer det inte alls vara som nyc. Och det känns inte så kul i mitt hjärta just nu.

Nej, dags att röra på sig lite. Har varit i mitt rum sedan jag kom hem mer eller mindre..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0