This is it

Min tid i NY har fått ett slut.

Jag åker hem om tre veckor.

Inte för jag riktigt har valt det själv, men min värdfamilj har valt att gå ur Au Pair programmet och anställa en nanny. Antar att min sjukdom var droppen som fick bägaren att rinna över.

Men jag har haft 7 fantastiska månader här. Träffat människor som har påverkat mig för livet. Fått minnen som aldrig kommer att försvinna. Jag ångrar ingenting.
Och nu får jag komma hem. Till svensk mat. Till min familj. TIll mina underbara vänner och ännu fler som jag har hemma efter att ha varit här. Och det känns helt okey!

Även fast jag är sjuk min sista tid här ska jag försöka göra så mycket som möjligt. Suga in allt, och ha en riktig fet avskedsfest som jag redan börjat planera.

Ska köpa väskor och börja packa så småningom. Om någon hemma vill ha något härifrån, säg till nu! För tiden rinner ut.

PUSS
ps. snart ses vi igen sverige!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra att att du känner att du är nöjd med din tid, ta vara på dom sista veckorna!! Inte kul och komma hem och känna att man inte tog tillvara på tiden.

Blir det tillbaka och plugga nån dag eller??

Kram

2009-05-16 @ 10:07:47
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Linn

älskling, om du kan får du gärna köpa exhilarating body wash och hydrating body lotion från secret garden, victorias secret i doften "vanilla lace" på båda två. om du kan såklart!

puss, jag tycker så synd om dig just nu :(

2009-05-16 @ 15:35:55
URL: http://hallonsylt.blogg.se/
Postat av: donk

!!!!!!!!!!!!!!OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-17 @ 12:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0