this drugs rocks!!

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!! Jag har sovit i natt!!! Inte ostört då jag vaknade upp EXAKTA klockslaget när jag skulle ta ny medicin med smärta igen. Men de här drogerna gör mig så sjukt trött så jag har kunnat sova lääänge! Visst, man drömmer lite konstigt och har svårt att skilja på verklighet och dröm men skit samma för jag fick sööööööööööömn!! Lycka!
Jag gick inte upp och jobbade, sa till jill att jag inte ska jobba på två dagar så jag hoppas hon fattade att jag inte skulle gå upp då.. De kanske är arga på mig men det struntar jag i, att inte ha sovit på tre nätter och sen äntligen få sova är riktigt jävla nice!!

Malin och Bella kom förbi igår vid åtta tiden för att titta till mig och kolla på onsdagsprogrammen med mig. Criminal minds och Make me a supermodel.
Känns så skönt att människor visar stöd här när man mår sämst, eftersom jag inte har min mammi här som vanligtvis skulle ta hand om mig. Så TACK Malin och Bella!!!
Kunde inte sitta upp så jag låg ner med malins ben över mig i min tinytiny säng. Vet inte hur många gånger jag somnade till. Men jag ville inte somna så tidigt eftersom jag var rädd att vakna upp vid tre och inte kunna somna om igen..

Min axeln känns bättre idag också. Men doktorn sa att drogerna gör så det KÄNNS bättre och bättre ju mer man tar dom, men det betyder inte att jag inte ska kolla upp det. De tar ju inte bort orsaken, bara smärtan eftersom drogerna påverkar centrala nervsystemet (creepy, jag vet). Så min counselor ska hämta upp mig 4.40 så ska vi gå till neurologen och se what's going on.

Nu är det frulletime.
PUSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Så skönt att du fick sova och att de hjälper mot värken.Jag håller tummarna att läkaren du ska till i e-m kan komma på vad som orsakar din värk.



vi hörs på skype



Puss på dig

2009-05-14 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0