Third is a charm

Update igen. Jag har varit på sjukhuset igen och höll på att dö av smärta där.
När jag väl ser läkaren så ger han mig två alternativ.
Alt. 1. Ta starka droger som antagligen kan hjälpa smärtan.
Alt. 2. Bli inlagd på sjukhuset.


Eftersom min counselor hade på något sätt fixat en tid hos en neurolog åt mig imorgon valde jag alt 1. Drogerna hjälpte inte helt, men smärtan försvann från kanske 10/10 till 5/10. Och sen gjorde de mig vääldigt pömsig så jag har sovit i cirka tre timmar nu.

Nervskador är tydligen väldigt svåra att behandla, och rehabiliteringen kan vara lång beroende på orsak till smärtan.
Därför finns det en chans att jag måste åka hem pga detta. Helt ärligt, just nu i mitt smärtstillstånd gör jag det mer än gärna. Mina värdföräldrar har varit otroligt ostöttande. Min värdmamma sa också imorse att jag borde överväga att åka hem och se läkare osv. Antagligen för att de inte vill ha mig här om jag ska springa runt till läkare hela tidne
Jag satt och grät hela morgonen pga smärta och de gick bara runt och gjorde sitt, och innan min värdpappa gick så sa han att ungen har fotboll och jag inte ska glömma att hämta upp honom.

Vet inte om jag drömde det, men jag har för mig att min värdmamma kom hem med ungen för att hämta alla fotbollssaker. Men jag kan ha fel.

Har fått ett papper på att jag inte ska jobba på två dagar till från sjukhuset. Så IN YOUR FACE värdfamiljjäveln!!!

Vem vill man mest ha som läkare? De från Grey's Anatomy eller Scrubs?


VS.


Vill man skratta igenom sin sjukhusvistelse eller dregla till döds för McDreamy? Jag väljer nog skratter. Förutom att just nu gör det ont när jag skrattar.. Kanske om de ger mig bra droger så funkar det? Scrubs it is.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Men fasen så trist Sanna... Och angående läkare man vill ha så skulle jag valt den blonda snyggingen i House som jag inte minns namnet på just nu!

2009-05-14 @ 00:45:54
Postat av: madde

DET ÄR DETTA JEVLA LANDET SOM GÖR ATT MAN FÅR KONSTIGA SAKER HELA TIDEN!!!!!!!!!!!!



Maddeee

2009-05-14 @ 01:26:09
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: Linus

uuuusch, sanna, vad gör de mot dig där borta? inte okej..!

säg till om du vill att jag ska gå ut på gatorna och fixa mer knark till dig så skickar jag det till dig!

2009-05-14 @ 13:26:21
URL: http://hallonsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0