Svaret på hur vi ska få med allt hem

Johanna säger: när vill du hem sannaaa? jag vet: när du känner dig klar, men när känner du dig klar?
Sanna säger: vet inte. ena sekunde är det exakt nu och andra kanske om två månader
Johanna säger: okej jag förstååår åh vill ha med dig hem
Sanna säger: i din väska?
Johanna säger: tjaaa why not?
Sanna säger: tack det var smickrande men jag tror jag inte får plats bland dina 30 skor
Johanna säger: 20 som att det är bättre hahaha åh herre jag ska faktiskt testa att lägga alla mina skor i min väska nu och se hur mkt plats de verkligen tar tror jag får använda min hårda väska bara till skor och produkter
Sanna säger: jaaaaaaaa hårda väskor is the shit
Johanna säger: jag la i alla nu!! de tar upp hela väskan!! hahahah
Sanna säger: HAHA oftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Johanna säger: man kan nog få i lite plagg men ändåå åh herregud
Sanna säger: asså shit, stackars skor man kan ju inte lämna dom heller och man kan ju inte ha på sig massa skor på planet fan
Johanna säger: serri men med kläder. asså det är bara att packa på sig massa på planet
Sanna säger: ska typ göra ett skohalsband
Johanna säger: lager på lager-looken AB hahahahahahaha
Sanna säger: jaaa alla jackor, alla tjocktröjor och typ tre par jeans plus mjukisar och femton lager strumpisar
Johanna säger: eller ett armband. de i kontrollen bara. "eeeh" vi bara "what? its a supertrendy berlock-armband!!"
Sanna säger: trosor och strumpor kan man ju lägga i fickorna!!!!!!!!!!!! fett smart haha vi kommer se ut som bag ladies Johanna säger: hahahah smaaaart!!! vi kommer se ut som zigenare!
Sanna säger: bara väller ut trosor när vi går ÅÅÅH en sån dräkt ska jag skaffa mig och under den kan man ju ha en väska typ!!!!!!! kommer inte märkas
Johanna säger: hahahaha
Sanna säger: fett smart du är johanna vart köper man dom klänningarna?
Johanna säger: ingen aning men de har typ krokar undertill
Sanna säger: fiiiiiiiint där kan man ha skorna!
Johanna säger: vissa har en unge som hänger fast under som sticker ut handen och snor saker
Sanna säger: HAHA så sjukt smart
Johanna säger: så vi kan ha en sån som kan hålla i allt
Sanna säger: en unge? ska du ta med dig en unge till sverige? hemskt
Johanna säger: hhaha nej kanske inte
Sanna säger: det är ju som att ta med en groda från australien hem, det förstör ekosystemet typ
Johanna säger: men en serri sak!! men kan ha ett par toppar som sjalar
Sanna säger: HAHAHAH
Johanna säger: sen sån brat-stil med kofta över axlarna typ två
Sanna säger: HAHAH
Johanna säger: sen nån topp som turban
Sanna säger: fyfan vad hemska vi kommer se ut när vi kommer hem
Johanna säger: eeeh jaa faktiskt helt svettiga
Sanna säger: "MAMMA!!" alla springer.. meh, är det svettet du tänker på? jag tänker mer på mina forever toppar som är på mitt huvud och min zigenarklänning och skohalsband och den tredje väskan som ponnen håller i haha
Johanna säger: hahahhahhahahaahhahah som jag skrattar åh fy fasiken som jag ska stryka när jag kommer hem jag har inte strukit ett endaste plagg sen jag kom hit
Sanna säger: ÅÅH nej inte jag heller!! mamma satte mig alltid i slavarbete att stryka allt som var tvättat och nu ska jag göra det med ett leende på läpparna!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ni e ju fan helt sjuka!!

2009-05-04 @ 11:46:02
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0