New York I love you, but you're bringing me down

Börjar mer och mer förstå att jag åker hem. Lämnar mitt underbara, kära New York. Hur kan jag göra det här?! Ååh, så jobbigt det kommer vara. Kommer sakna staden. Gatorna. Shoppingen. Människorna. Pulsen. Festerna. ALLT! Förutom maten och min värdfamilj.



Jag och mina babes, Johoe och NYC! Kommer sakna de. Lämnar johanna och kommer inte se henne igen förrän runt midsommar. Så i dryg en månad är vi separerade. Suck. Jävla skåning som ska bo så jävla långt bort hela tiden. Och NYC, jag lovar att hälsa på dig snart igen!!

PUSS

ps. den här bloggen dör om cirkus en vecka!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem Sanna!!!!!



Vi blir iallafall glada!!!!

Jag förstår att det känns jobbigt det blev så snabba beslut.

Men stockholm är också bra eller hur?

Puss

2009-05-19 @ 18:15:10
Postat av: Johanna

åh gullunge, kommer sakna dig med!

2009-05-19 @ 19:58:46
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Nej! vill inte att du stänger ner bloggen! Kan du inte blogga lite när du kommer hem också? berätta hur det känns att vara hemma osv. Skulle uppskatta det. Tycker om din blogg och har följt den ett tag nu. Själv åker jag som au pair i Juli. Tycker synd om dig som tvingas åka hem och att du inte gillar din värdfamilj. Hoppas du får en bra sista vecka och sen i Sverige!

2009-05-19 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0