MALIN, 21 år och jävligt vild

HAPPY BIRTHDAY MALIN!! Var det igår.. Men JÄVLAR vilken födelsedag jag gav henne! Först middag med tjejerna här i brooklyn, frozen margaritas och mexikansk mat. Sedan vidare till union hall där jag kom in med en blond tjejs leg, haha helt otroligt vad det inte såg ut som mig.. Men jag kom in så jag är glad!! Där åt vi tårta och jag blev uppraggad av en JÄÄÄÄÄTTEenvis kille, och han vägrade ge sig även fast jag sa att vi var nunnor. Anyways, jag och malin fick ryck och ba Neeh hörni, man fyller bara 21 en gång så lets go and party.. HAHA så vi satte oss i en taxi som vi inte ens visst om vi hade pengar till och drog till greenhouse där vi inte ens visst om vi kom in men shit vilken tur vi hade. När vi kom dit träffar vi några svenska killar utanför och gick in med dem utan att ens behöva legga.
Väl där blev det dans och ännu mer dans. Någonstans där träffade malin en kille som ska ta oss till 1oak. Haha hans kompis var tydligen någon oljeprins så han hade en egen limo + chaufför som körde oss till 1oak där människor höll paraply över oss när vi gick in. Bland det sjukaste på länge. Eller inte, men sjukaste den här veckan. Än så länge!!

Visade sig att den andra duden, som inte var oljeprinsen, var host för ett program på Vh1 som heter "the pickup artist". Eftersom simon har lärt mig massa om seduction så kunde jag en massa, han var feting impad. Typ.....
Sen så ska vi fortsätta festen hemma hos dom, men när man säger "lets go to my place!" tror man det är på manhattan. NEJ NEJ NEJ vi kommer upp med limon utanför ett HUS. Ett STORT HUS. Trodde for sure att jag var i CT, typ greenwich. Men vi var tydligen bara i queens. haha.
Han bodde HELT sinnes!! Han hade två sånna där elektroniska saker man åker på och lutar sig frammåt för att åka. HAHA jobbigt att gå i huset?
Det är inte lätt när man är rik alltså.

All in all, riktig rolig kväll!! Hoppas malin blev glad. I present till malin gav jag barhäng i williamsburg med en vinare på moi. Vet att hon har velat göra det så länge så snart får vi dra oss dit!!

Ska ta en powernap nu, behövs big time. Ungen är "sjuk" idag...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0