Kära körven,

Vädret har ändrat på sig och nu är det sol och mys ute!!
Var på bio nyss, såg "ghost of girlfriends past", SJÄLV! Så sjukt mysigt det var. Det var jag och en biosalong som var mer eller mindre tom!



Fick systers legg idag på posten! Vet inte om jag tycker att det liknar mig direkt, men.. haha det återstår att se!!
Fick även ett litet brev och en broschyr om förstoppning från apoteket.
Så här lyder min systers brev:

Kära körven!

Här kommer äntligen din biljett till ett roligare liv! Slit den med hälsan!
Som du ser hade jag en dålig hår-dag- Men det ser ju i all fall lite mörkare ut än vanligt.
Hoppas det funkar!

Jag bifogar också en broschyr från vårt svenska apotek. J
ag tror du har nytta av den, du lät lite skitnödig sist vi pratade.

Ha det så bra nu och hör av dig om det är något, eller om du vara vill prata såklart.
Många pussar

Vachen






PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0