inte okey

Live från smärtan i brooklyn, NY.
Klockan är 03.52 och det går inte att ligga ner längre. Smärtstillande hjälper inte heller.
Var ju på sjukhuset hela dagen igår, och efter lite tester så refererar de mig till en neurolog som jag ska ringa och få tid hos. Jag ska ringa så fort den avdelningen öppnar och böna och be om att få en tid så snart som möjligt. Jag orkar inte mer denna smärta, har inte sovit normalt på tre nätter nu.
Trodde att det hade blivit bättre, när jag gick och la mig inatt så kände jag knappt av smärtan. Men nu är den värre än någonsin.
Och det finns inget att göra. Nada.
Bara sitta och vänta på att ett mirakel ska hända.
Jag kan inte heller gå tillbaka till sjukhuset för de har ju gjort allt på akuten som de kunnat göra.
Usch, vill bara bli inlagd i några dagar med seriösa droger som får mig att sova tills jag vaknar och smärtan är borta.

Ibland undrar jag varför det här händer mig om och om igen. Konstiga sjukdomar verkar förfölja mig. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0