Från malins place

Sitter hemma hos malin, last time here. Känns lite sorligt efter alla häng i hennes lgh. Sa hejdå igår till johanna, hon grät lite. Jag kunde tydligen inte gråta förrän jag kom hem och skulle sova. Mer och mer förstår jag att jag åker hem imorgon.

Mycket att göra, så lite tid. Mina värdföräldrar (ex-värdföräldrar) undviker mig, har ringt och messat. Ingen vill prata med mig. VILL HA MINA JÄVLA PENGAR!!!!!!!!!!!!! Snåla jävlar. B L Ä

Summan av kardemumman: Jag kommer inte sakna den familj. Kommer sakna mina vänner här och mitt fina NYC!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

U made me cry.. Im going to miss u, I already do. But ill see u in August <3

2009-05-27 @ 21:33:25
Postat av: Milla

woops I forgot to write my name :-* Tell me how it is back home when u get there!!

2009-05-27 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0