bajstolle som man säger på skånska..

Idag är jag arg. Delvis från igår när jag fick vara i köket och bli ständigt arg för min värdmamma stängde inte brödpåsen, tog slut på hushållspappret och lämnade det så, gjorde en sallad och lämnade allting framme och tog inte bort det på timmar, och sen ställde hon bara all disk i diskhon. VARFÖR beter sig en femtioåring som en handikappad 9åring (läs: min unge).
Sen blev jag bara ännu mer arg hur min unge beter sig som en treåring. Han bad MIG att stoppa i köttfärsen i hans tacoskal för han visste inte hur man gjorde. SNÄLLA, hur svårt är det? Han ba: det är varmt.
Jaa, tänka sig. Maten är varm.

Sen imorse så klagade han till sin mamma att jag tjatade på honom för att jag bad honom femhundra gånger att stoppa ner sina pianopapper i sin väska, som han sa att han inte skulle glömma. Vad gör han? Är redo att gå ut ifrån dörren utan pianopapprerna.

Jag är SÅ sjukt jävla klar med denna cp familj just nu. B L Ä

Här. Jag bjuder på en bild från i fredags för att jag klagar så mycket..


Jag, Malin och Elina på valborgsfesten
PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie

gud vad jag känner igen mig.. jag åker hem om 3 veckor från det här jävla dårhuset haha. så skönt

2009-05-11 @ 18:55:30
URL: http://emeliefw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0