aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Jag är mer tröttare än tröttast nu. Suttit på sjukhuset hela natten. Vaknade upp vid 1.30 med en sjuklig smärta i min nacke/axel/arm. Painkillers hjälpte inte så det var bara åka (läs: gå fyra blocks) till sjukhuset. Malin följde även med, vilket var helt underbart för jag ville inte sitta där själv med min värdmamma.
Vi kom dit vid 2, kl 6 fick jag träffa en läkare. Hemma vid 7 igen med diagnosen "sträckt muskel".. Fick smärtstillande som inte hjälpte och har fortfarande inte sovit någonting för jag kan inte ligga ner.  Kul va?
Har valium att hämta ut på apoteket, ska bli kul... drugs for life.

ONT har jag!!! Och jag är trött och irriterad.
BLÄBLÄBLÄBLÄ jag vill hem


Kommentarer
Postat av: Marie

Aj vilken otur du har Sanna... Krya på dig och ha så kul med valiumet ;)

2009-05-11 @ 16:55:00
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

Ska vi börja på varandras bloglovin?

säg till när du har lagt till mej så lägger jag till dej!



http://www.bloglovin.com/blogg/239214/c-a-t-t-i-s-----g-u-s-t-a-f-s-s-o-n-fo

2009-05-11 @ 17:07:27
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: donk

sooooooooft med valium!

2009-05-11 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0