7 days to go

Idag så började morgonen med smärta, en dusch och direkt till malin.
Malin och jag gjorde gino, ni vet när man tar massa bär och vit choklad och vips in i ugnen så blir det en sjukt god efterrätt. Kl 11 på morgonen. Min frukost. Men gott var det!!



Sen så började malin jobba och jag gick till magnetröntgen. Fick vänta så stöööört länge, en timma försvann ganska snabbt från min nedräknade tid här.. Det var inte så läskigt, lät lite och de hade musik. Shakira. Otroligt kul var det..
Hem igen, napar lite och sen helt plötsligt får jag stressa iväg för att möta Maggan för middag på Serafina på upper east.
Maggan är mammas kusin som bor här sedan en 35 år tillbaka. Hon är sååå trevlig och blev väldigt arg när hon hörde hela historien om min värdfamilj och situation. Och då har hon själv haft au pairer när hennes barn var yngre..

Nu ska jag iväg till malin igen, ska prova att gå ut ikväll. Måste säga hejdå till alla mina ställen och partyfolket :( Har fått mina flygtider, åker nästa onsdag kl 8.30 från JFK! Hemma vid halv ett på torsdagen. Niiice


Min nya bronzer från Too faced. Texten säger: "Why be pretty when you can be gorgeous?"


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0