6 dagar i NYC kvar, 5 i smärta

Pallaaaa den här smärtan! Min kropp har helt bestämt sig för att ta tillbaka smärtan. Så nu är den tillbaka, då och då så vaknar jag/dör jag av smärtan som kanske efter någon timma eller så lugnar ned sig. Men ÄNDÅ!
Skulle gått upp vid åtta idag, Jag och malin skulle upp tidigt - hämta min mobil hos taxichaffisen och sen gå i hudson river park. Men eftersom jag vaknade upp vid först 4 då det var dags för mer droger, och sedan vid 6 då jag vaknade upp av bultande smärta. Så vid åtta var jag död i min säng och smärtan hade lugnat ned sig lite, så jag sa till Malin att vi väntar tills min nästa dos och ser om det blir bättre.
20 minuter sedan jag tog mina piller, känner inte av de än.
Måste ringa doktorn och se om hon kan fixa mig en tidigare tid för injektionerna än på tisdag. Så segt att jag ska spendera min sista tid här i min säng.

INTE KUL!!!!!!!!


Så glad är jag när jag slipper gå och får åka taxi istället.


Åååh som jag kommer sakna min älskade partner in crime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0