varning för megasupertråkigt inlägg, läs helst inte...

Men jaa, såklart jag är ärlig. Det är ju sant, tragiskt men sant. Vet inte hur många gånger jag och mina vänner har haft diskussioner om att skita i att gå ut pga ytligheten. Men det funkar inte i längden, då blir livet helt plötsligt väääldigt tråkigt. Men donya, du vet att du kommer in om du kommer hit. Du är lång och smal och har väärldens största rådjursögon. Du kommer lätt in ;) Så boka resa hit för jag SAKNAR DIG SOM FAN!! donkelicious.

Måste bara berätta om Aspen, stället som svennelördagarna är på. Förra lördagen så kom robbie och leo dit, promoterserna som vi brukar gå ut med. Leo har promotat för aspen när de började och ägaren känner de bra för han äger även highbar (som btw kommer vara underbart att hänga  på i sommar, LÄNGTAR).
Anyways, de hade så kul där och tyckte att de var så många heta tjejer så nu ska de börja gå dit typ varje kväll. Eller iaf varje lördag. Observera att de kan gå till tenjune, 1Oak, greenhouse, home, med andra ord mycket coolare klubbar. Men icke, de vill till lilla Aspen av alla ställen. Tänk om Aspen blir det nya tenjune, britney spears har sin nästa födelsedag där, justin timberlake ses festa där etc. Då tar jag åt mig lite av credden, för jag spred ryktet till promoters som spred ryktet till heta brudar och tjing så är Aspen det nya "it" stället. Okey, nu ska jag inte ta åt mig all ära. Jag kanske ska ta en procent eller något.
Skriver bara detta i brist på annat. Jag är uttråkad helt enkelt.
Ni behöver inte läsa det här när jag tänker efter, helt jättetråkigt.


Nu ska jag äta pannkakor med sirap, sen träna.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Blivande AU PAIR

Okej, men när tycker du att man ska åka som au pair då? Jag tar studenten iår, så funderar på att åka typ efter det eller när jag fyllt 20..



haha, tack för att du svara förresten!

2009-01-21 @ 18:36:24
Postat av: Sanna

Jaa, jag åkte ju i oktober och det var relativt många som kom under den perioden. Så mitt tips är att njuta av sommaren hemma, och sen åka när alla börjar att splittras efter sommaren.

Men om du verkligen vill iväg snabbt så är ju sommaren, vart du än åker i usa bäst!! :)

2009-01-22 @ 14:04:20
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0