Vardagslyx i form av utgång

Sitter och undrar vart fan malin är. Hon skulle ju komma så snabbt som möjligt sa hon, för en timma sedan!! Vi ska ut ikväll, just me and her. Blir först middag på något ställe på 26th and park. Sen utgång till kiss n fly, tenjune eller kanske nikki's. You'll never know faktiskt.
Ska bli intressant. Även då jag känner att jag kanske håller på att bli sjuk, men som jag alltid har trott: lite sprit renar blodet!!

Upp imorgon vid sju för att jobba en timme och sen DÄCKA i min säng till jag vaknar pigg och alert för nya äventyr. Ett är att johanna kommer hit, hon är alltid ett äventyr. På lördag blir det shopping, no kidding.. Och sen utgång på kvällen. Ska bli kul att få festa med min johannie och raisen!


paarty paarty
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0