Att klippa eller inte klippa lugg

Var SÅ skönt att träna idag!! Blev också riktigt stolt över hur mycket jag pallade med tanke på att jag inte har tränat på ett låååååååångt tag.
Har ju inga direkta träningskläder här, så jag satte på mig mina röda sovshorts och en minimal topp. Tänkte att det inte spelar någon roll eftersom att jag tränar hemma. När jag sen började använda de olika maskinerna (finns typ 15 st i min värdpappas gym) så ser jag att fönstrerna vätter ut mot gatan. INTE okey om någon få se en liten sanna i minimala kläder stå och träna. Men jag tror inte man ser så mycket in där, dock en rolig syn om man skulle se. Jag bjuder på det.

Anyway, min unge fortsatte att vara sjukt jobbig idag. Ska inte ens ta upp hur jobbig han var, delvis för att det är ointressant för er och delvis för att jag bara kommer bli irriterad. Haha, jag lever verkligen ett helt vanligt aupair liv..

MEN, nu till en sak jag har tänkt på i nån vecka. Ska jag klippa lugg?

Kan inte lägga upp bilder på bloggen, för mitt internet vill verkligen inte mig väl. Men den här länken visar iaf hur jag vill ha det: http://images.teamsugar.com/files/users/2/20652/42_2007/CarmenBangs.jpg

Nu ska jag slänga min dator och dess internet i sjön. PALLAAAALALA, hatar elektronik som inte vill arbeta med mig. Kommer sluta som en sur stenålderstant om elektroniken fortsätter att trotsa mig såhär mycket....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0