legally brunette

Så housepartyt bestod av jag, malin, leo och robbie. Fett besviken jag var, hade ju trott vi skulle på ett riktigt houseparty men där hade jag fel!
Var trevligt dock, vi satt och drack röd vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Eller egentligen var allt koncentrerat till new york. Typ hur man kan få lättare jobb om man har pluggat i nyc. Är verkligen helt inne på det här nu att skaffa mig ett internship här på någon pr byrå eller så! SÅ underbart det skulle vara!! Madde pratade om någon tjej som bodde i brooklyn och hade internship på någon pr byrå. Är väldigt avundsjuk måste jag säga. Jaja, om man vill ha något riktigt bad så kan man faktiskt få det. Det är bara att kämpa på!


Jag ska kämpa lika hårt som reese witherspoon i legally blonde för hundars rättigheter.. HAHA



Åååh, längtar lite tills min hostmum kommer hem så jag kan få be och böna om att få sluta tidigare i feb, den dagen som lykke li spelar på webster hall. Skulle vara så sjukt grymt att få se henne live, speciellt i NYC! Plus att biljetten kostar typ ingenting, en 20 dollar. Så hopashoppashoppas!! Håll tummarna för mig!

Nej hörrni, nu tänkte jag lägga mig under mitt täcke och beställa någon film på on demand. Mys huh? You gotta love MLK, tack för ledigheten dude!

PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0