Party like a rockstar

Real World Brooklyn har precis haft sitt första avsnitt här i USA. SÅ bra! Jag åkte faktiskt förbi där de bor i brooklyn idag. Status.
Men kan det bli bättre: en är gay, en är transa, en mormon, en som är helt besatt av sina muskler, en sweetheart kille, en svart gurl med fetaste brösten, en tatuerad tjej och en ganska normal tjej?
Ska bli kul att se fortsättningen!

Ååh vill ha helg NUNUNU! Så jobbigt att stå ut med min unge ibland.
Vill ut och festa. Dirr. På fredag? Yeah.

village 2007
Village 2007 - GROVT

Saknar min kimo och att gå ut med henne. Vi är verkligen exakt likadana när det gäller festandet. Party like a rockstar. Och nu får hon parta like a rockstar utan mig ett tag till :(  Saknar henne!! Hon ska försöka att komma hit när jag är ledig i mars, åååh så underbart det skulle vara!! Då blir det som old times när kim alltid sov hos mig och vi gick ut torsdag, fredag och lördag och ramlade in vid halv sex på morgonen varje morgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0