Så konstig familj jag har kommit till

Ööööh hahahaha, min värdpappa kom precis hem med min unge och går på toa. Min unge springer efter och ba: "DAD, i have to pee too" han svarar: "Well, come on in then".
Så de står liksom båda två och kissar i samma toalett, OCH DE HAR DÖRREN ÖPPEN. De slutar aldrig att förvåna mig, seriöst.

Helt SJUKT vad det var mycket folk på Aspen igår. Man kunde inte få in sin jacka i garderoben för att det var fullt! Så sjuukt!! Vet inte varför det var så mycket folk, jag menar Aspen är kanske inte det roligaste stället.. Men men!
Vi var inte så många svenskar vid bordet så det blev mycket sprit på inte så många människor = spååår. Jag och johanna "förade" först hemma hos daniel i hoboken, men vi hann bara dricka en drink och sen så var vi tvungna att ta en taxi in.

Jag och johanna fick också en hel del shopping gjord igår.
Köpte ett par helt underbara skor från Guess, mina nya favoriter (tills jag köper nästa par...)
Köpte även två klänningar från forever, strumpbyxor från H&M som jag har letat efter i huuuuuuundra år. Massa nya underkläder blev det också.
Sen njöt jag och johanna av en god lunch på Soho grill. Så snygga människor det finns i Soho, man behöver bara gå dit och stå och kolla så ser man hundra snyggingar. NICE!

Jag ska jobba i två-tre timmar snart, blir sushi till middag!! Längtar, har tänkt på sushi HELA dagen. Så jag och johanna ska djura i oss en massa massa massa sushi, och efterrätt. Friterad glass, sjukt gott faktiskt.

So long suckers,
PUSS
Ps. Ja, mamma du får komma och din humor är lika bra som dina julklappsrim! HAHAHAHAHAAHA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0