Lauren Moshi

Jag lagade något helt annorlunda till middag idag. Nämligen svärdfisk!! Blev hur gott som helst, har inte ätit fisk förutom sushi sedan jag åkte hit. Tummen upp till mig och mina kockskills, jag kommer bli en bra hustru någon dag...
Annars har den här dagen varit bland de tråkigaste och deppigaste jag varit med om hittills. Min unge kommenterade mitt svarta nagellack: "Are you turning goth?". Så nu är jag gothare också.. NICE

Förövrigt så är jag deprimerad över att Lauren Moshi tröjorna är så sjuukt dyra. Billigaste ligger på 72 dollar, och de finaste som man såklart vill ha ligger på 200 dollar.
Men åååh så fina de är!

lauren moshi on celebs


Den jag vill ha är den här:

SÅ FIN


Fin va? Har iofs ganska mycket över från min lön, kanske blir att man slår till?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0