USA utan president i fem minuter

Min värdmamma var hemma idag, tycker det är jäääättejobbigt när hon är hemma. Jag känner mig nästan skyldig för att jag inte går utanför dörren.. Men jag ville stanna inne och kurera mig, vaknade med smärta över lungorna. Det kändes som att bröd hade fastnat på väg ner i magen. Nu har det gått över, men det tog ett bra jävla tag!
Anyway, min värdmamma åkte och storhandlade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEEEEEEEEEEEES, ingen mer svältning för mig!!!
När hon kom hem så var det presidentcermonin och det på tv. Var ju tvungen att se.
Blev helt chockad när min värdmamma börja svära JÄTTEmycket när bush blev filmad. "fucking asshole"
Och där satt jag, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Haha, så konstigt det var!

Tydligen så är det så att Bush tid är ute som president kl 12.00. Därför ska den nya presidenten svära eden innan dess, för annars blir USA presidentlöst. Klockan bara tickade och tickade närmre 12.00, och när det var en minut innan så är det någon som ska spela fiol. Jahapp, så USA var alltså presidentlöst mellan 12.00 och 12.05!
Men jag är glad att jag såg på det hela, det är ju ändå historia som skapas!

Jag åt nyss en bagel med buffalo roasted turkey breast. SÅÅÅÅ GOTT! Spelar ingen roll att varje bagel är som 6 vanliga frenchtoasts. Det var det väldigt värt!!
Ska nog gå till köket och kränga mer mat nu...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0