torsdags upprepning

Hade vääärldens bästa dröm, och så ringer johanna och väcker mig. TACK DU!
Men men, det var väl bra så jag kan göra något av dagen i guess.. Om jag pallar.
Kom hem runt fem imorse, sov två timmar, studsade upp och jobbade och sen däckade jag i min säng igen. Lovely!
Igår så gjorde vi om förra torsdagen, exakt. Middag på barna, tenjune och sen 1Oak. Hade kul, men det var roligare förra torsdagen för att vara ärlig. Tror det var för att det inte var samma drag på tenjune faktiskt. Och att vårt bord var ett sjukt litet bord och när vi kom till tenjune så kom tydligen femhundramiljoner andra tjejer som kom för att få gratis dricka. Så det blev lite trångt..
Träffade även på vampyrmannen i korridoren.. Lite stelt sådär,jag menar, vad säger man till en man som tog en tugga av ens kind sist man såg?

1Oak var packat, stööört mycket folk. Och alla går verkligen crazy där, inget lugnt ställe så att säga. Men jag gillare. Malin mötte upp sin svenska tjejkompis som bor här i park slope. Alltid trevligt att träffa lite bk människor.
Sen tog vi taxi hem och så var det slut på det roliga.
Jag är ledig hela helgen, förutom tre timmar jag ska jobba på söndag eftermiddag. Så det är niiice! Johanna kommer in imorgon runt elva. Milla pratade om utgång ikväll, och om vi skulle hänga på. Frågan är om man pallar? Kanske bara blir att dra ihop ett gäng till union hall och chilla?
Hmm.. något måste man ju göra.

LÖN NU,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0