The curious case of benjamin button

Åhhåhå, jag och linn gick på bio och såg the curious cas of Benjamin Button. SE DEN!! Fyfan vilken hemsk historia. Alla i biosalongen verkligen grät konstant.
Jag höll på att börja storböla flera gånger, men precis när jag var på väg att fälla tårar så hörde jag alltid någon som snöt sig eller snörvlade jättehögt. Började skratta istället. Människor trodde väl att jag var något sjukt monster som skrattade under så hemska scener, men jag kunde seriöst inte hejda mig själv. 

Nej, men bland de bästa filmerna jag sett!! Över två timmar lång var den, men det kände man inte av för man var så sjukt tagen av filmen hela tiden!

Imorgon ska jag och linn promenixa i brooklyn. Behövs, har ju inte sett så mycket av där jag bor än!


SÅ HEMSKT!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0