tack, skitunge..

Ja, kära mor, det enda som får upp mig så tidigt på helgmornar är att få spendera lite pengar. Sant faktiskt, men vad ska jag säga? Att köpa saker får mig att bli lycklig.. Tror jag har något av ett missbruk, men än så länge skadar det inte min hälsa så jag kör bara hårt på! :)
Förresten mamma, jag köpte något som jag tror pappa skulle gilla. En jättesnygg t-shirt med beatles människorna på, och med texten: LET IT BE i lila. Ska lägga upp en bild så ni får se, den är coool.

btw, måste berätta vad som förgyllde min morgon. Jag gick upp, väckte jackson, gick ner och gjorde frukost till honom. gjorde flingor och en macka för omväxlingens skull. Han kom ner, kollar på mackan och skriker: euuuw, THIS LOOKS DISGUSTING!!!

tack jackson för att du gjorde mig så glad med dina fina komplimanger som du så fin och spontant slänger ut.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0