Sunday

Ja, så var det slut på ledigheten och smaken av the good life. Tillbaka till verkligheten igen imorgon, känns lagom kul. Fast ska bli skönt att få lite mer rutiner, och mer sömn. Men tråkigt att linus åkte hem igen!!

Igår var vi ute på Aspen och partade lite. Linn var inte så jättetaggad men hon hade kul tillslut ändå, så lyckad kväll! Var bara glad att jag var med människor som jag gillade och att stämningen var bra. Raisa och linus blev något förfriskade, nästan så att jag skulle gå och hämta rullebörn (skottskärra på skånska..........). Men det var kul! Vi avslutade kvällen med lite donkenkäk. Raisa och linus verkligen djurade i sig maten medan jag och linn dog av skratt bredvid.

Men jag lever och mår prima ballerina, har verkligen kommit på hur mycket jag gillar mitt liv här och hur jag har förändras som människa. Just nu har jag svårt att se mig själv bo i Sverige. Jag vet att när jag kommer hem kommer allting vara sig likt. Inget kommer riktigt vara förändrat, allt går sin lilla lugna gång på kullerstenar.
Jag citerar ännu en gång Benjamin Button filmen:

“It’s a funny thing coming home. Nothing changes. Everything looks the same, feels the same, even smells the same. You realize what’s changed, is you.”

P.S mitt internet är helt cp, så mamma det är därför jag inte kan svara på ditt mail. mitt internet och hotmail är tydligen i ett krig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0