otroligt roliga vardagar

Sitter här och funderar vad jag ska göra idag.
Det här har jag kommit fram till:
- tvätta
- städa på mitt rum
- träna

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA så roliga saker att göra!! Nej men helt seriöst, så tråkigt liv man lever på vardagarna ibland. Därför ska jag till union hall ikväll med malin och några till och vardagslyxa till oss lite med gott sällskap och lite vin eller så.
Man behöver sånt för att överleva till helgen. Antagligen blir det utgång för mig och malin imorgon igen. Malin har lovat att ringa och väcka mig på fredagsmorgonen så jag verkligen inte försover mig. För om jag gör det igen kan jag ju säga adjöken till att få gå ut på vardagar igen. Måste nog skaffa mig en riktig väckarklocka. Hade en sån där man var tvungen att kasta i väggen för att den ska sluta ringa när jag var liten. Helt värdelös var den, man var tvungen att verkligen döda den för att den skulle sluta.... Men man vaknade ju!!

Och som svar till "blivande AU PAIR":
Oavsett om man är under 21 eller över 21 så måste man nästan alltid gå ut med promoters för att komma in på vissa ställen. Ytligt är det hela om något, vilket är väldigt pinsamt. Men om man ser bra ut eller är smal och lång så kommer man in helt enkelt... Hoppas det svarade på din fråga!


Kommentarer
Postat av: donk

"Men om man ser bra ut eller är smal och lång så kommer man in". HAHAH DU E SÅ JÄVLA SKÖN! hahah lol älskar den brutala ärligheten

2009-01-21 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0