onda snacks

Även om man inte gör något speciellt på en helgdag så kan man inte gå och lägga sig innan tre. Inte här, det går inte!!
Jag är nyligen hemkommen från middag/film/prat hos bella med malin.
Och klockan här är 02.40.
Vi åt mat, jag sushi, bella en ceasar sallad och malin green curry något. SÅ VÄRT, alla tre var dööödshungriga. Vi hade varit på keyfood och inhandlat lite snack, som visade sig vara katastrof.
Vi köpte popcorn, sånna där som man poppar på spisen fast i en metallförpackning. Det är tydligen ett hål i den så den börjar typ ryka en massa. Eftersom bella nu verkligen vill ha popcorn, och de som vi gjorde smakar rökta popcorn, så gör hon kastrullpopcorn istället. Gick inte så bra, det börjar ryka mer (vi har inte fläkten på heller), brandalarmet går på. Alla panikerar. Jag försöker få upp dörren, rök över hela köket. Familjen kommer ner och tror att det brinner. Vi får inte av brandalarmet, jag får inte upp dörren och medan allt händer dör vi av skratt.
Efter den lilla olyckan så ska jag och malin äta vår glass som vi har köpt. När malin tar skeden in i munnen så hör vi ett skrik. Ett instängt skrik. Skeden har fastnat i malins tunga!! Jag viker mig verkligen dubbelt av skratt, vilken syn!!! Jag kollar min sked med fingret om den är kall, och det var den verkligen inte. Smart som jag är ska jag ändå testa att peta på den med tungan. Min tunga fastnar. Samtidigt som jag dör ännu mer av skratt. Och springer runt och vet inte vad jag ska göra.
Haha, paniken på våra snacks!!

Vi såg iaf What happen in veas på on demand. Vilken söt film!! Riktigt rolig, så sanna humor!
Efter det satt vi bara och prata om allt mellan himmel och jord, tills vi var tvungna att slita oss från konversationen för att gå hem och får lite sömn.
Ska ju faktiskt möta johanna om 9 timmar ungefär.

Dags för sängen!! Imorgon är det full rulle och vankas utgång. Love it.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lo

Hej, är du aupair i USA?

Min syster är det i florida, men trivs inte alls bra. Hon letar nu efter en ny familj. Kanske du vet någon familj som söker en nu ? Eller kanske känner familjen som du är hos någon familj?



Tack på förhand!

2009-01-24 @ 15:02:32
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0