nu var det dags igen

Varje dag runt 8-9 tiden så sätter sig min värdpappa ner och spelar piano. Han spelar inga klassiska stycken, nej han spelar depplåtar. Och han sjunger deppigt till dom, man liksom känner hans smärta när han sjunger. Hans favorit är "the first cut is the deepest". Han spelar den minst 2 ggr/dagen.
Jag hör exakt vartenda ord ner till mitt rum, så jag tar bara förgivet att grannarna är lika trött på hans deppspelande som jag.

De som har varit hemma hos mig när min värdpappa spelat vet hur han ser ut. Blundar och gungar med hela kroppen, tar i i de höga noterna så att öronen spricker.
Johanna försökte säga hej till honom i söndags när han satt och spelade. Det gick inte att nå fram till honom.

Påminn mig att inte spela deppiga pianolåtar om jag skaffar mig ett piano en vacker dag.

over and out,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marie

Men det dar var bland det roligaste jag hort! Kan du inte spela in honom och lagga ett klipp har? ;D

2009-01-28 @ 03:37:15
Postat av: Hanna

Hahahahaha jag dööör av garv!!!

2009-01-28 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0