Någon tog en tugga av mig

Vilken natt hörrni!!
Mamma, pappa, bli inte rädda: men en kille BET mig i kinden!! Jag hade ett märke efter hans tänder igår, och idag är det ett rött u-format litet märke på min kind. Och helvete vad ont det gör!! Varför gör man en sådan ond sak som att bita en liten flicka i kinden? :(

Jaja, igår var hur som helst sjukt kul. Jag och malin började hemma hos mig med att göra iordning oss, jag lånade ut en hel outfit till malin som hon trängde sig i. Min skinnkjol är INTE att leka med. Så sjukt tajt, men oj så fin den är!
Sen tog vi suben till 28th street, gick ner två gator till barna och för middag där med en massa (läs: 15 tjejer och 2 killar).
Efter middagen så drog vi till tenjune, tydligen så kom inte en av tjejerna in för vakten gillade inte hennes stil. Haha, så hemskt!
Så var vi på tenjune och drack vid ett bord. Måste bara ge credd till mig och malin, att dansa på mjuka skinnsoffor i högklackat är en KONST!

Sen så träffade malin en kille som den förra au pairen i malins värdfamilj kände. Så hängde vi med honom, och han drog sedan med oss till 1oak. 
Det var där killen bet mig. Men jag hade andra män som skyddade mig från att han skulle försöka bita mig igen.

Jag och malin fick sedan skjuts av robbie ända hem till våra dörrar, SÅ VÄRT. 


Hahahahaha malin gick ut med 5 dollar och kom hem med 5 dollar, kommer ihåg hur lycklig hon var när jag gav tillbaka hennes 5 dollars sedel när hon blev avsläppt. Så bra. 

Försov mig imorse så jag missade min timma på morgonen, skämdes som fan när jag vaknade 11 och sprang upp och bad om ursäkt till jill och förklarade att det inte skulle hända igen. Hon förstod, TACK OCH LOV! Ska bara be om ursäkt till rich sen får vi hoppas på att de glömmer bort den dumma incidenten. Usch, jag försover mig aldrig! Spelar ingen roll att jag skulle bara sovit en timma, jag kan ju det här med att gå ut på torsdagar och upp på fredagar. 

Ska sova lite mer nu, bara sovit 4 timmar och johanna kommer ju ikväll så jag måste vara pigg och alert för hennes skull.
PUUUUSS
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Lät ju inte helt bra.Är det vampyrer i stan?

Ta det lugnt ikväll!!!



Puss

2009-01-16 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0