Min otroligt intressanta dag.....

Ojojoj vilken dag hörrni!
Okey, kanske inte. Jag överdriver. Har inte hänt så mycket speciellt. Haha, jag har klippt mig däremot!! Gick runt i park slope i en halvtimma för att hitta en salong som jag kände mig nöjd med. Visserligen är det ingen större skillnad, bara toppning och uppfräschning av min frisyr. Kan verkligen tänka mig att gå tillbaka dit, även fast det var ganska dyrt. Men then again har jag ju hört att man inte kan få en klippning under 50dollar här.

Efter klippningen så åkte jag in till city, herald squere den här gången. Klarar inte av "turist" ställena på eftermiddagar och helger, det går knappt att ta sig fram! Men nu var herald squere nästan dött jämfört med hur det har sett ut när vi har varit där under helger!! Så det blev shopping för min del!
Så typiskt mig, jag köper saker jag vill ha men sen använder jag de aldrig. Vet inte hur många skor och kläder jag har i min garderob här som har kvar sin prislapp. Skammigt. Så nu försöker jag istället att köpa saker till tillfällen. Men det går inte heller så bra. Som idag när jag skulle hitta en party outfit (för tors och lörd) så kom jag på mig själv att nästan köpa dubbla outfits än vad jag behövde, för min hjärna resonerade att "kanske jag inte vill ha den här klänningen på lördag, och då kommer jag få panik för då har jag inget annat att ha på mig. Så jag måste ha en back up plan."
Visserligen är det sant, jag klär mig mycket efter hur jag känner mig. Ena sekunden kan jag vara bombsäker på att jag vill ha den där tröjan på mig imorgon, och när jag vaknar har jag helt bytt tankegångar.
HAHA, oj så ointressant det här blev nu. Herre, min shoppinghjärna är inte speciellt intressant för någon annan än mig själv..

VILL HA HELG NUUU!!
Johanna kommer hit på fredag, och stannar tills på söndag vad jag vet. UNDERBART att få någon att sova skavfötters med ;)
Nej men det ska bli kul! På fredag blir det förhoppningsvis My bloody valentine 3d, håll tummarna för att den är bra. Har haft allt för mycket dåliga erfarenheter av skräckfilmer!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0